Kwaliteitsmanagement

>>Kwaliteitsmanagement
Kwaliteitsmanagement 2018-11-07T16:30:12+01:00

Verbeter uw gehele organisatie Kwaliteitsmanagement

Kwaliteitsmanagement verbeterd uw processen en procedures om te voldoen aan de gestelde eisen. De afgelopen jaren verschuiven rollen en verantwoordelijkheden in de Nederlandse bouwsector steeds meer richting de aannemers. Hierdoor worden (complexe) projecten niet alleen gegund op basis van prijs, maar juist op basis van BPKV (Beste Prijs-Kwaliteit-Verhouding) voorheen EMVI (economisch meest voordelige inschrijving). Hier wordt niet alleen gekeken naar prijs, maar wordt ook veel waarde gehecht aan (kwalitatieve) criteria als publieksgerichtheid, duurzaamheid en/of projectbeheersing.

Hoe werkt Deg in kwaliteitsmanagement?

Door vroegtijdig kwaliteitsmanagement in te richten kunt u de scope van uw project zo efficient mogelijk behalen. Deg kan hierin een rol spelen door de processen efficient in te richten en te implementeren. Onze ervaring is dat een sterke focus op proces en kwaliteit juist bij complexe projecten het verschil kan maken in zowel de beheersing van het project als het eindresultaat (tijd en geld). Met name in BPKV en EMVI levert Deg toegevoegde waarde door inzichtelijk te maken hoe processen bijdragen aan de kwaliteit van het te leveren product.

Zo kunnen wij je van dienst zijn

Detachering
Directe projectondersteuning met het juiste personeel
Direct ondersteuning

Beschik direct over gekwalificeerd personeel om u te ondersteunen op uw project.

Cursussen
Kennis en competenties
Trainingen en Opleidingen

Maak kennis met ons opleidingsaanbod op de Deg Academy.

Consultancy
Advies van professionals met praktijk ervaring
Advies

Advies over het opzetten van een PMO, integratie of implementatie van systemen.

Onze projecten